Logo Logo Logo Logo Logo
  • Home
  • Project
    • Intro
      • Doel van het stationsproject
      • Projectpartners
    • Planning
      • Overzicht werven
      • Algemene timing
    • Ontwerp
      • Architecten
      • Toekomstbeelden
    • Buurt
      • Milieueffectenrapport
      • Klankbordgroep
  • Informatiekanalen
    • Altijd up-to-date
      • Inschrijven op de nieuwsbrief
      • Facebook, Instagram & Youtube
      • Ons volgen op Hoplr
    • Info
      • Nieuws
      • Krantenartikels
      • Nieuwsbrieven
    • In beeld
      • Video’s
      • Foto’s
      • Projectfolders & presentaties
    • Vragen
      • Veelgestelde vragen (FAQ)
      • Werfbezoeken
      • Contact
  • Contact
  • Home
  • Project
    • Intro
      • Doel van het stationsproject
      • Projectpartners
    • Planning
      • Overzicht werven
      • Algemene timing
    • Ontwerp
      • Architecten
      • Toekomstbeelden
    • Buurt
      • Milieueffectenrapport
      • Klankbordgroep
  • Informatiekanalen
    • Altijd up-to-date
      • Inschrijven op de nieuwsbrief
      • Facebook, Instagram & Youtube
      • Ons volgen op Hoplr
    • Info
      • Nieuws
      • Krantenartikels
      • Nieuwsbrieven
    • In beeld
      • Video’s
      • Foto’s
      • Projectfolders & presentaties
    • Vragen
      • Veelgestelde vragen (FAQ)
      • Werfbezoeken
      • Contact
  • Contact
Search:

Bouw gevelstructuur nieuw station

Meest recente berichten
  • Herinrichting fietspaden en nieuwe asfaltlaag Brusselsesteenweg door AWV
  • Herindeling stationsplein door afbraak station
  • Blue-bikes staan achter Fietspunt
  • Beurtelings verkeer op de Colomalaan 15-26/2
  • 14 bomen fleuren de Arsenaalzijde op
Categorieën
  • Geen categorie
  • Nieuws
    • Evenementen
    • Klankbordgroep
    • MER
    • Ontwerp
    • Verwezenlijkingen
    • Werkzaamheden
  • Op dit moment
    • Binnenkort
    • Net gebeurd
    • Nu bezig
  • Opgepast: hinder
Tags
Arsenaal arsenaalzijde auto auto's Autobestuurder bouwmethode Brusselsesteenweg Colomabrug colomalaan Dijlepad douaneplein fietsen, fietsenstalling fietser fietsers fietsers voetgangers Fietspunt fietspuzzel Geerdegemvaart Hanswijkvaart hinder infopunt infrabel jubellaan lawaai Leuvensesteenweg LeuvenseVaart leuvense vaart N15 nmbs, Omleiding Parking spoorbypass spoorlijn Station stationsgebouw stationsparking stationsproject tangent Trein Voetganger Voetgangers wagonstraat werfbezoek werfzone

24 mrt Bouw gevelstructuur nieuw station

Posted at 10:28h in Nieuws, Werkzaamheden by Ninah
0 Likes
Share

Aan de Arsenaalzijde van het station verrijst de gevelwand van de stationsbogen. Deze structuur weegt maar liefst 200 ton en beschermt ons in de toekomst tegen regen en wind. In het najaar van 2020 zijn sporen 11 en 12 klaar.

  • De gevelstructuur van het nieuwe station

    De gevelstructuur van het nieuwe station

    De gevelstructuur van het nieuwe station weegt maar liefst 200 ton en beschermd ons tegen regen en wind. Ze wordt gebouwd uit staal, glas en ETFE.



Vlaanderen - wegen en verkeerVlaanderen - wegen en verkeer
NMBS
INFRABEL - Right on trackINFRABEL - Right on track
De LijnDe Lijn
Stad Mechelen
Veelgestelde vragen (faq)

Vragen over het project

Vragen over het ontwerp

Vragen over hinder

Meer vragen?

In de lokettenzaal van het station vind je de stationsmaquette en algemene projectinformatie, maar ook nieuwsberichten uitgeprint op de infoborden.

Je kan ook een afspraak maken met het Communicatieteam:
0492 25 55 17 (tijdens kantooruren)
info@mecheleninbeweging.be

Blijf op de hoogte


    Volg ons op de voet
    Hoplr
    Privacyverklaring — ©  Mechelen In Beweging — made by design